Promocje
w9g Granatowe półbuty 40
w9g Granatowe półbuty 40
149,00 zł 99,00 zł
szt.
17bc Ciemno brązowe półbuty 39 41
17bc Ciemno brązowe półbuty 39 41
149,00 zł 99,00 zł
w19pb Brązowe półbuty 41 42
w19pb Brązowe półbuty 41 42
149,00 zł 99,00 zł
17 Czarne półbuty 40
17 Czarne półbuty 40
149,00 zł 99,00 zł
Zwroty i reklamacje

WYMIANA TOWARU

W przypadku wymiany na inny rozmiar należy odesłać do nas przedmiot wraz z informacjami na jaki rozmiar i na jaki adres mamy odesłać obuwie.

Produkty zwracane należy odesłać na nasz adres:

Calzadi

Zebrzydowice 226

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero a oryginał zachować dla siebie.
  • informację na jaki rozmiar oraz adres mamy odesłać wymienione obuwie.

Po otrzymaniu przesyłki w ciągu kilku dni na nasz koszt wyślemy pożądany produkt. 

 
ZWROT TOWARU

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu W CIĄGU 14 OD OTRZYMANIA PRZESYŁKI MOŻESZ ZWRÓCIĆ zakupiony produkt bez podania przyczyny! Po prostu odeślij go do nas na adres:

CALZADI

ZEBRZYDOWICE 226

34-130 KALWARIA ZEBRZYDOWSKA

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero a oryginał zachować dla siebie.
  • do przesyłki proszę dołączyć numer rachunku na który mamy zwrócić pieniędze
Pomimo braku obowiązku podania przyczyny będziemy wdzięczni za taką informację. Wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i sposobie jego działania.
Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym maksymalnie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.
 
REKLAMACJE

Wszystkie oferowane przez Calzadi.com.pl produkty są nowe i nie używane. Objęte są również dwuletnią gwarancją.

Aby zareklamować produkt należy odesłać go na adres:

Calzadi

Zebrzydowice 226

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero a oryginał zachować dla siebie.
W formularzu bardzo proszę podać krótki opis uszkodzenia.
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo. 

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl